Vicente Cancio (Zurich) i el matemàtic Aleix Valls reflexionen sobre la transformació digital #SemanaMundial2020
- 20/11/2020
- Posted by: elcol-legi
- Category: Notícies

La pandèmia ha accelerat fins a límits insospitats un procés que està en marxa des de fa ja molts anys i que té una gran capacitat de canviar les coses
La Setmana Mundial Digital 2020 del Col·legi arriba avui a la seva octava i última jornada. Vicente Cancio, CEO de Zurich, i Aleix Valls, matemàtic, enginyer i doctorat en mecànica computacional de fluids. Director del general del Mobile World Capital Barcelona (MWCB) entre 2015 i 2017, Valls és un referent en transformació digital, temàtica sobre la qual girarà la conversa de l’espai ‘Diàlegs de futur’. La conversa i la resta dels continguts estaran disponible en MediarioTV a partir de les quatre de la tarda.
La conversa entre Cancio i Valls es desenvolupa en plena pandèmia. Una de les conseqüències del virus és que ha fet que el procés de transformació digital hagi avançat en aquests últims mesos a una velocitat sense precedents. L’opinió generalitzada és que és una de les poques coses bones que aquesta deixant la situació que vivim.
Per a poder veure aquest contingut has d’estar registrat en MediarioTV.